Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΙ ΤΟΥ ΜΟΙΡΑΡΧΟΥ DONAR MAGNUSSON ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΚΟ ΔΗΜΙΟ SHRAGUL ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ERATHIA (ΕΤΟΣ 4183)

Ποτ τ μσος δν φησε συχη τν ψυχή μου. χω γυρίσει στν στρατνα κα δν μπορ ν κοιμηθ π τ νερα μου. Σκέφτομαι τς γυνακες κα τρέμω π' τ θυμό μου. Δ μπορ ν κοιμηθ μ τίποτα...

... θυμήθηκα τάκα πο εχα πῇ σ γκόμενα. ταν μία τύπισσα χαζοχαρούμενη, καλοκάγαθη κα πιφανειακή. γνοιά της προξενοσε θυμ στν ποξηραμένη κα στεγν ψυχή μου. γνοια εναι βρις. Τς εχα π: "Εσαι ηχ κα δ τ βρίσκω μ τ μπαρέα σου. Δ μπορ ν συζητήσω οσιαστικ πράγματα μαζύ σου, μ κάνεις ν βαριέμαι συνέχεια κα γι' ατ δ θέλω ν ξαναβρεθομε". Τς κοψα πότομα τ μόνιμο χαμόγελό της. Γαμ τ Χριστό της ῥὲ φίλε! τύπισσα ρχισε ν κλαί μ λυγμος κι γ χάθηκα μέσως π' τ ζωή της. κόμα τ μισ, μετ π τόσα χρόνια. Δ τς γουστάρω, ῥὲ φίλε... φέρνουν ναυτία στν συχη ψυχή μου...

... δ σο κρύβω τι μίσησα τν νθρωπο μ λη τν δύναμι τς ψυχς μου. ρα εναι 05:00 κα ψυχή μου κόμα βράζει π' τ μσος. Δ μ φίνει ν κοιμηθ. Μισ!!! νάκλησι παρελθοντικν, μισογυνικν μου νεργειν ρέθισε τν ψυχή μου, ποία θέλει ν κδικηθ τς γυνακες γι τν λαφρότητα κα προκλητικ γνοιά των. Μσος πάντα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου